måndag 4 februari 2013

Maxat i rosa

Har kommit på att det är riktigt roligt att göra alla-hjärtans-dag kort. Här är ett som jag maxat i rosa i alla nyanser och inte tänkt så mycket innan jag satte ihop det. Faktiskt mest av spillbitar som låg på bordet. Papper och stämplar från Amy Tangerine med papper från Dear Lizzy 5th & frolic. Toppat med bling och lite text - klart :-)


Elefantstämpeln har jag spegelvänt genom att stämpla den på baksida av en större clearstamp (monterat på akrylkloss) och sedan stämplat det avtrycket mot pappret. Det funkar bra, men oftast får man fylla i stämplingen med svart penna för det blir lite ljusare än om man stämplar direkt.

Nu ska jag göra några fler tror jag, ska bara komma på lite roliga saker att skriva. Har du något förslag? Lämna en kommentar :)
// Niina

3 kommentarer:

Alexandra sa...

Så sööt!!!Super gulligt!! Åhh pappren är ju bara för fina..

Kram Alexandra***

Amb papers i fils sa...

Very nice!!!! Have a gift in my blog...
http://ambpapersifils.blogspot.com.es/2013/02/1-2-3-y-4-premios-liebster.html

besos..

Beatrice sa...

Javisst är det kul att maxa rosa ibland :-) Tack för tipset om hur du spegelvänder stämplar, något som jag funderat på att göra ett tag, men aldrig testat.

Skicka en kommentar