söndag 24 februari 2013

Kameralek

När jag såg detta kamerapapper i Sirap i Paris-butiken, visste jag direkt vilka foton jag skulle scrappa det med. Det är foton på min äldsta dotter när hon leker med min gamla kamera som säkert är 20 år gammal. Det är långt ifrån digitalkameraeran, men helt i enlighet med den tidens kameror; plats för kamerarulle och pytteliten sökare. 
Papprets charmiga kameror, som är ännu äldre än min gamla, passar bra ihop med temat. Den här gången skar jag med en papperskniv ut en ram ur kamerapappret och satte ett småmönstrat papper bakom. Då kändes det som om kamerorna kom fram ännu mer, något som passade mitt tema. Sedan smile-stämpeln uppe i högra hörnet  och lite thickers på det och slutligen som pricken över i, de söta träkamerorna från Studio Calico så var det klart!

Passa nu på att kika in i butiken, där det är fraktfritt tom måndag 25/2!
/ Beatrice.





2 kommentarer:

Cornelia sa...

Gillar MASSOR!!!!

Ulrika sa...

Det blev jättesnyggt!! Gillar också det där pappret!

Skicka en kommentar