torsdag 14 februari 2013

Happy Valentines Day!

Glad Alla Hjärtans dag alla ni fina bloggläsare där ute någonstans! Gör någon lite extra glad idag genom att  visa lite extra kärlek och omtanke. Det är så lätt egentligen; en komplimang till någon du möter, ett sms till någon som har det jobbigt, en liten kärlekslapp i matlådan. Mina barn fick hjärtsmörgåsar i morse, (vanlig formfranska med smör på utstansade med pepparkaksfom) och några punchade hjärtan på sin frukostbricka och de blev så glada!

Ikväll har vi middag för några speciella vänner som alltid ställer upp och hjälper till när livet kör ihop sig, som det ju gör för alla ibland. Jag älskar att baka, laga mat och fixa dukning och sådant och läser kokböcker (som jag sedan aldrig lagar något ur) på kvällarna i sängen och surfar hellre på Martha Stewarts hemsida än ser på teve. Menyn för ikväll är planerad, men eftersom någon av gästerna kanske läser bloggen så avslöjar jag inte mer än att det blir garanterat mycket kärlek! 

Så här på Alla Hjärtans dag passar det ju bra att berätta att jag har en ny förälskelse ska ni veta. Förutom  min man, barn och hund min hund så är jag upp över öronen förälskad i allt nytt från Glitz Design (som är ny levarantör) i butiken. Förälskad sådär så att om det inte vore för att papperen blev fasligt knöliga så skulle jag vilja sova med dem i sängen! Se bara:

Glitz+design+color+me+happy

Alltså, den som inte blir glad av detta papper behöver söka läkarhjälp. Genast.
Glitz+design+color+me+happy
Glitz+design+love+you+madly
Peek-a-Boos är transparancies i roliga delar som du kan använda precis hur du vill.
glitz+giant+roller+doodle
Nya Roller Doodle stamps. Bara rulla i färg och rulla på! Definitivt en STOR favorit hos mig!washi+tape
Washi tejp! Behöver nog ingen närmare presentation direkt.
Glitz+design+color+me+happy

Ja jag vet! Fantastiska eller hur? Och så lite inspiration till Alla Hjärtans dag kort som jag pysslat ihop:





Och kom ihåg, idag är det sista dagen för ordrar med FRI FRAKT! 
Love//Malin






5 kommentarer:

Eivor Larsson sa...

Hej Malin,

Underbart skrivet, alltid lika härligt att läsa dina inlägg!! Gör mig glad i själen och mycket känns igen.
Jag erkänner att jag lägger oxå Glitz som favorit i mitt hjärta. Mycket fint, men jag måste vänta lite med att klicka och beställa känns det som..?!?

Jag önskar dig och dina en underbar Alla hjärtans dag!

KRAM från mig!

Sockergrynet sa...

Underbara produkter och ljuvliga kort!!! Lite extra förtjust i det nedersta!! ;)

stor KRAM på hjärtedagen!

Beatrice sa...

Ja, jag kan bara hålla med, härligt glada papper och den är rullstämpeln ser ju helt oemotståndlig ut! Hoppas du får en fin alla hjärtans dag kväll med din familj och vänner! Kramar! :-)

storasyster sa...

Till ditt hjärta från mitt hjärta!Det är så roligt att du bloggar mera nu.Handlade lite på panduro igår och kände mig nästan otrogen sirapiparis.Och hu vilka priser de har!Till alla som läser det här:DU FÅR MER FÖR PENGARNA OM DU HANDLAR FRÅN SIRAPIPARIS!!!

Niina sa...

Känns skönt att jag är vid sunda vätskor, för jag blir också glad av Glitz :D

Skicka en kommentar