fredag 22 februari 2013

Happy Friday!

Äntligen fredag, i mina ögon veckans bästa dag! När middagsstöket är avklarat, alla ljuslyktor i huset tända och alla i familjen (läs man, barn och hund) lugnt lutar sig tillbaka i soffan, då smyger jag och mina Jelly Beans (åh, älskar dessa små färgglada godingar) undan och myser. Ibland är jag för trött för att skapa något själv och då surfar jag runt och inspireras av vad andra skapar istället, och unnar mig lyxen att ha tid till att bara klicka mig vidare från sida till sida utan att ha något egentligt mål. Det finns så mycket fantastisk inspiration att hämta!
                               

Ni vet ju sedan tidigare att jag trots alla digitala motsvarigheter envisas med att använda en gammal hederlig kalender, och eftersom den alltid ligger framme på skrivbordet så såg jag en dag hur trååååkig den såg ut, bäst att göra något åt det, pronto!

Nu blir det i alla fall lite roligare att komma ihåg att betala elräkningen!



Det mesta av materialet kommer från Heidi Swapp men de fina orden ser ut som skrivna med en dynamo...

...men är i själva verket stickers 
och de är en storfavorit hos mig. Om ni hör ni någon som snyftar -ta det lugnt, det är bara mina stickers som tagit slut! 
Kram,
Malin





2 kommentarer:

Ninnie sa...

Jag måste testa jellybeans! Är så nyfiken på hur det smakar!

Sockergrynet sa...

Eftersom jag inte äter godis, så nöjer jag mig av att inspireras av din härliga bild! :) Älskar hur din kalender blev, den ser ut som godis den med och jag älskar också de där stickerserna! (nää det är nog inget ord egentligen ;) ) Trevlig helg!

Skicka en kommentar