onsdag 29 augusti 2012

Ormolu design!


Det har väl knappast undgått någon att Badge Buttons är h.e.t.t just nu? Den här glada solen minns alla som var unga på sjuttiotalet! Jag minns även att jag hade knappar på min jeansjacka mot djurförsök, att jag var medlem i elevrådet och så en knapp med gruppen Troll. Fråga inte...! 

Nu är knapparna lite mera uppdaterade, och jag älskar dem! Ny leverantör hos Sirap i Paris är nu Ormolu Design! Med sitt miljötänk ligger de helt rätt i tiden och jadå, hjärtat klappar på mig när jag ser dessa finingar! All produktion sker med hjälp av vindkraft, produkterna trycks med miljövänligt sojabläck och på återvunnet papper. 
En sak jag verkligen gillar med dessa knappar är att de kan användas som roliga embellishments för pojkar, vilket inte är det lättaste att hitta. Fjärilar, blommor och annat "flickigt" finns det gott om. Men Ormolu gör även annat skoj förutom också! Se här:


Allt finns förstås i butiken! Och glöm för all del inte att kika in här imorgon då vi presenterar vår sista (men definitivt inte minsta) ambassadör, Niina!
Allt gott!
Malin

4 kommentarer:

Tanja sa...

Troll...hihihi. Hörde Jimmie Dean på radion häromdagen. Kära nån. Fina knappar o tags. Verkligen!

Beatrice sa...

Åh, knappar! Jag hade också ett antal och är fortfarande svag för såna om jag ska va ärlig ;-)
Hur sätter man fast dessa varianter?

Sockergrynet sa...

Åh vilka underbara produkter!!! Nu måste jag ta mig in i shopen igen! :)

Eivor Larsson sa...

Vackra saker !!! Vill ha *asg*

Kram från mig,
Eivor/Ejja

Skicka en kommentar