fredag 15 mars 2013

Äntligen fredag!

Nu är det fredag-igen! Det är inte klokt vad dagarna går fort, snart är påsken här. Ikväll blir det i sällskap med fredagsgäspningarna, ett glas rött vin, lite tända ljus, och så ska jag nog scrappa lite. Det kommer faktiskt dofta nybakat här hemma, men helt utan ansträngning! Ska nämligen testa detta doftljus från Voluspa-Macaron. Är lite petig med doftljus, de får inte dofta för sött, men detta ljus har fått många påhejare så det får en chans hos mig också. 


                                                              

Jag arbetar med ett roligt litet projekt som jag ska visa här på bloggen sedan. Just nu känner jag mig väldigt inspirerad av Heidi Swapps Memory Files och på hennes hemsida delar hon med sig av något så ambitiöst som 101 idéer, en ny idé varje dag. En del av det material som hon använder finns bara att köpa i USA hos pysslekedjan Michaels, men oj oj så mycket inspiration man får! 



Och för dig som köpt Memory Files, här kommer något så roligt som skisser just för dem! Super för att komma igång tycker jag.

                           


                                



Alla bilder från Heidiswapp.com

Glöm inte bort att tävla om ett gratis deltagande i vår första onlinekurs Utveckla din Journaling (tävling pågår t.o.m 17/3-12). Alla kan vara med oavsett förkunskaper, du bestämmer själv på vilken nivå du vill delta. Tävlar gör du bara genom att göra ett inlägg på din blogg/facebook/twittersida om vår kurs och sedan meddela det i kommentarsfältet. Mer information finns på vår sida. Och du, det är FRAKTFRITT i webshopen tills söndag! (Undantag 12x12 album)

Ha en fortsatt finfin fredag!
//Malin

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar