söndag 19 maj 2013

När ett papper talar till en

Den här layouten kom sig av att pappret "talade" till mig. Så fort jag såg det visste jag precis vad jag ville berätta, även om jag inte hade fotona till det. Jag ville berätta om vilken pratkvarn min son är, och att även om det är jobbigt ibland så älskar jag att han har ett bra språk och är vid så unga år en utmärkt konversatör :) Pratbubblorna fick bli både bakgrund och plats för min text. Och foton finns det gott om, dessa råkades passa bra.


 
 
Det finns många fina pratbubblepapper i shoppen, som det här från Pebbles och det här från Amy Tangerine till exempel! Vad vill du säga med din layout?
 
 
Hälsningar, Niina!

2 kommentarer:

Beatrice sa...

Åh va härligt det är när man får sån direkt inspiration! Och det här pappret kunde ju verkligen kommunicera på flera sätt ;-D Häftiga foton på sonen och sen hade jag kunnat skriva under på budskapet också, har själv en liten pratkvarn här hemma nämligen hihi...

Sockergrynet sa...

Den här är så härlig!! Underbara kort och rolig idé med pratbubblorna!! Den här måste jag nog lifta lite! ;)

Skicka en kommentar